14 napos elállás
Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat honlapunkon.
Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a terméket a lent megadott címünkre visszaküldeni és megadni, hogy milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát. Ha minden terméket visszaküldtél a rendelésedből, akkor rendelésed kifizetett szállítási költségét is visszatérítjük.
Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Sérült, használt termék vagy gyári dobozok esetén sérült csomagolás esetén fenntartjuk a jogot a termék visszatérítési díjának korrekciójára, arányaiban a sérülés mértékével.
Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!
Visszaküldési cím:
Garázskapu Center
4028 Debrecen, Nyíl utca 2. A/5.
Reklamáció és szavatosság
A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.
Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként írj e-mailt az info@xxlkapu.hu címre, tölts fel a hibáról képet vagy videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.
A rendelkezésre bocsájtott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről. Ha hibásnak bizonyul a termék, akkor minden esetben futárt küldünk érte. A készülékeket a szervízünk javítja, ha pedig a javítás nem lehetséges, akkor csere terméket küldünk. Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor kollégáink telefonon segítenek a termék helyes beüzemelésében, tanácsot adnak a helyes és biztonságos üzemszerű használathoz.
Törekszünk a megoldásokra, nem hagyunk megoldatlanul problémát, lehetőségeink szerint segíteni fogunk.
A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.