TOP termékek

Visszaküldési és visszatérítési szabályzat

14 napos elállás

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat honlapunkon.

Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a terméket a lent megadott címünkre visszaküldeni és megadni, hogy milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát. Ha minden terméket visszaküldtél a rendelésedből, akkor rendelésed kifizetett szállítási költségét is visszatérítjük.

Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Sérült, használt termék vagy gyári dobozok esetén sérült csomagolás esetén fenntartjuk a jogot a termék visszatérítési díjának korrekciójára, arányaiban a sérülés mértékével.

Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!

Visszaküldési cím:
Garázskapu Center

4028 Debrecen, Nyíl utca 2. A/5.

Reklamáció és szavatosság

A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.

Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként írj e-mailt az info@xxlkapu.hu címre, tölts fel a hibáról képet vagy videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.

A rendelkezésre bocsájtott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről. Ha hibásnak bizonyul a termék, akkor minden esetben futárt küldünk érte. A készülékeket a szervízünk javítja, ha pedig a javítás nem lehetséges, akkor csere terméket küldünk. Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor kollégáink telefonon segítenek a termék helyes beüzemelésében, tanácsot adnak a helyes és biztonságos üzemszerű használathoz.

Törekszünk a megoldásokra, nem hagyunk megoldatlanul problémát, lehetőségeink szerint segíteni fogunk.

A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.